Wonderballs
Reon (Crayon Ball) friends are cheerfully drawing colourful shapes on the ground. The Murkys (Black Crayon Ball Gang) runs over the painting and everything is covered in pitch black. Can Kit (Toolkit Ball) help Reon friends get their painting back?
Rico (Accordion Ball) and Tillo (Castanets Ball) are in a showdown. Soon, Music Balls divide into two groups - melodic versus percussion instruments. It's showtime!
Ang (Brush Ball) is painting Didi (Paint Ball)'s house, and there is a luminous paint ball whose paint is not visible in the light. Night falls, and Ang and Didi get lost in the darkness. They get horrified by the mysterious moving light in the distance. What could it be?
Vivo (Timpani Ball) is a magician today. When a note ball goes into the magic hat, a Music Ball pops out of it. But Vivo loses control over the note balls, and too many note balls get into the hat at the same time. What will pop out of the hat now?