Wong & Winchester
The case of Li Ying's cursed tea shop leads Wong and Winchester to uncover a shady developer's scheme and some surprising family secrets that hit close to home.
When a woman shows up in looking for someone to investigate her fiancé, both Marissa and Sarah are surprised to find out she's engaged to Marissa's ex-partner Martin Simard.
Marissa and Sarah are hired to find a missing person and end up at a weekend retreat that may or may not be a front for a dangerous fringe religion.
A cop and old drinking buddy of Marissa's hires her to find his missing police-issue sidearm before it hits the streets.