Woody Woodpecker
The outrageous bird with the big, golden beak is back and bigger than ever. This new version is a fresh take on Walter Lantz's classic character, with a new look, pace and attitude.
Wiener Wars/Electric Chilly/Woody and the Termite
Wiener Wars: When Woody buys a hot dog cart, he and Wiener Wally, the vendor across the street, battle it out, creating a hot dog mix that attracts the attention of a wealthy businessman. Electric Chilly: Smedley finds himself the victim of a television gone haywire! Woody and the Termite: When Woody doesn't fill his tree-pecking quota, he buys a super termite to do it for him.