World's End Harem
Mizuhara Reito is an ordinary boy who wakes up in a world of 5 billion women and 5 men. Now it's up to him to repopulate the human species. Can he stay loyal to his missing childhood friend when all humankind is counting on him to sleep with as many girls as possible?
As Reito begins to adapt to this new, man-less world, he finds clues that the virus was artificially created.
A bullied teenage boy wakes up in the future after going into cold sleep. His new high school is filled with nothing but girls, and more than a few of them seem to have an interest in him, especially his old teacher.