World's Greatest Warships
This series charts the history of the warship from the dawn of the twentieth century to the present and in doing so tells the story of the most iconic ships of all time.
Bismarck: Hitler's Greatest Warship
This is the story of the giant battleships that played a vital role in the naval battles of World War II. It’s a story dominated by Hitler’s brutal leviathans, Bismarck and Tirpitz.
A story that begins with very British experimentation during WWI, that eventually led to Ark Royal, the first purpose-built carrier that would take on the mighty Bismarck when war broke out again.