World's Worst Tenants
Spike TV beats down the door of the most despicable, outrageous, dangerous and insane tenants. The series follows Todd Howard, along with his team of eviction specialists, business partner Rick Moore and wife Randye, as they forcibly remove problematic tenants from any of the residential, commercial and retail units in which they manage.
Todd & Co. look into reports of bio-hazardous materials being dumped in an apartment dumpster. Todd risks being run over by a truck to avert a suspected auto theft and Rick & Todd get stuck in the middle of a lover's quarrel!
Todd & Co. make contact with a hostile tenant and uncover a deadly secret in his bathtub. The team saves a man who's been locked inside his house for weeks and Rick gets sucker punched by a manager who's hopped up on drugs!
Todd & Co. investigate noise complaints and bust a housewife's dirty business. The team uncovers a bug infestation that makes their skin crawl and Todd and Rick find themselves surrounded by a hostile group of squatting bikers!
Todd & Co. enter a hostile tenant's apartment and uncover a twisted art form. Things get hot when Rick & Todd face off with an apartment full of little people and Todd & Randye mediate a violent domestic dispute in a pawnshop!