WPC 56
The mystery deepens as Jack gets closer to finding the other missing boy, and the hunt for Eddie's attacker compromises Pratt's relationship with his son. The rapist strikes again, but this time with deadly consequences. Trouble at home pushes Gina and Jack closer together, but can she jeopardize everything she has worked for?