Xtreme Screams
Zip It Good
Friends face their fears on North America's largest zip line in Whistler, B.C. Then, actors brave a coaster in Pennsylvania where the floor is ripped out from underneath, and thrill seekers bungee jump in the Swiss Alps.
Longtime friends screech down a record-breaking roller coaster in Ohio, surfing buddies plunge off the top of the food chain in South Africa and riders thunder down New Zealand's longest river.