Yard Crashers
An expert landscaper and his team wait at home improvement stores looking for weekend warriors with backyards that need help. Then they surprise the homeowners by completely transforming their outdoor spaces.
One family's wasted space is transformed into the ultimate outdoor theater with a unique staircase entrance, redwood seating and an inflatable projector screen!