Yasuke
In feudal Japan, a samurai warrior of African descent must return to his life of sword and violence in order to protect a mysterious girl from dark forces.
Ronin
When her young daughter is stricken by a mysterious malady, Ichika asks Yasuke to bring them upriver to a doctor, but Yasuke refuses.
The Old Way
Back in 1581, Yasuke and Natsumaru become trusted warriors serving Nobunaga; in the present day, the mercenaries catch up to Yasuke and attack.
Abraham sends Haruto and Nikita out to find Saki, who uses her growing powers to fight back; under torture, Yasuke flashes back to a betrayal.
Back in the village, Saki asks Yasuke to bring her to Doctor Morisuke, and she won't take no for an answer, but there are new enemies in pursuit.
While Morisuke protects Saki from the Daimyo's attack on the astral plane, Yasuke confronts the masked Dark General, who reveals his true identity.
While Morisuke and his men create a protective shield around the temple, Yasuke and Saki face off with the Daimyo in Azuchi Castle.