Yeti Massacre
In the winter of 1959, the mutilated bodies of nine hikers were found in the Ural Mountains of Russia. Were they slaughtered in cold blood by a yeti? If so, what drove it to kill? Shocking evidence sheds terrifying new light on the Dyatlov Pass incident.