Yotsuiro Biyori Yotsuiro Biyori
Our story takes place in Japanese Style Tea House "Rokuhoudou" which is quite popular due to the great efforts of Sui (shop manager in charge of tea), Gre (in charge of Latte Art), Tsubaki (in charge of desserts) and Tokitaka (in charge of the food). Not only do the excel in hospitality for their customers, but they also help out with their worries from time to time. A series of endeari...
The café is in search of a new tea vendor to supply their shop. There’s one that catches their attention, but they have a questionable reputation.
A man stumbles into Rokuhoudou with an acute, potentially terminal craving for ten-don.