You Have My Heart
At the eerie boundary of Yin-Yang Ferry, where the mortal and spirit realms collide, a series of gruesome murders signals the awakening of ancient, malevolent forces. Liu Fu Feng (Hankiz Omar), a thousand-year-old willow tree spirit and the ferry’s guardian, senses the return of a long-lost, treacherous bond. Her suspicions center on the newly arrived magistrate, Bai Shan Jun (Zhu Zheng Ting), who bears an uncanny resemblance to the demon who once betrayed her. Though Shan Jun is a skeptical mortal who dismisses the supernatural, he is forced to investigate these impossible crimes to save his own life. As he digs deeper into the mysteries of the ferry – from cursed talismans to shape-shifting entities – his path becomes inextricably linked with Fu Feng’s fading essence. Is there any way that both of them can survive?