At thirty-one, Do Yong Shik (Yoon Shi Yoon) has struggled for years to pass his civil service exam, letting his physical and mental health deteriorate in the process. When he visits a urologist's clinic, he's stunned to find his first love, Lee Ru Da (Hani), now a talented doctor with a promising career. Ru Da, embarrassed by Yong Shik's transformation from her once-perfect first love, decides to help him rebuild his self-esteem and reclaim his life. Her efforts are complicated by her overconfident boyfriend, Do Ji Hyuk (Park Ki Woong), who constantly boasts about himself. As Ru Da takes Yong Shik under her wing, they navigate the challenges of personal transformation and unexpected second chances. Will her intervention be enough to help Yong Shik turn his life around and rediscover his potential? "You Raise Me Up" is a 2021 South Korean romantic comedy drama directed by Kim Jang Han.