Young & Hungry
Sofia encourages Gabi to start dating again in the hopes she’ll move on from Josh. But Josh takes an immediate dislike to Gabi’s new guy, Cam, leaving Gabi confused about their relationship. And when Josh seems to discover some surprising news about Cam, Gabi refuses to believe him, which leads her to learn even more surprising news about Cam. Meanwhile, Elliot tries a little too hard to fit in with Josh’s programmer friends.