YOUR HONOR
Son Ho Young (Kim Do Hoon), the son of Judge Song Pan Ho (Son Hyun Joo), kills the son of crime boss Kim Kang Heon (Kim Myung Min) in a hit-and-run accident. While Pan Ho initially encourages Ho Young to confess, he eventually covers up the incident to protect him. Kang Heon, currently in prison for tax evasion and embezzlement, seeks an early release after hearing of his son's death. This sparks a fierce battle between two fathers on opposite sides of the legal spectrum. How far are they willing to go for their children? "Your Honor," directed by Pyo Min Soo, is a remake of the 2020 American drama of the same name.