Yu-Gi-Oh! 5D's
Welcome to the new Domino City, a sprawling metropolis that's been transformed into a futuristic society where dueling is what separates the men from the boys. For five special duelists, it's not just about winning and losing anymore -- it's about survival, as they have been chosen to uncover the secrets of the five dragons.
Vol. 1, On Your Mark, Get Set, Duel!
Hoping to save his friends from the clutches of Sector Security, Yusei Fudo challenges his old nemesis Officer Trudge to a Turbo Duel!
With his Duel Runner on the line, Yusei finds himself dueling against a bully who battles with a deck full of bugs.
Looking to get his Stardust Dragon card back from Jack Atlas, Yusei takes off in a race against time… and Sector Security.
As the clash between Jack and Yusei comes to a climatic close, a mysterious creature appears as their two Dragons duke it out.
After being sent to The Facility, Yusei befriends an odd old man who duels with a treasure deck full of ancient mystic cards.