Yukon Men
The 200 villagers of remote Tanana, Alaska, brave extreme cold, difficult terrain and constant danger to carry on a nearly extinct way of subsistence living.
Hunt or Starve
The village of Tanana is low on meat. Stan Zuray and his son, Joey, are forced to take a deadly journey into the Yukon Mountains to hunt for caribou. Meanwhile, Charlie Wright must face the threat of a lone wolf that is terrorizing the town.