Yukon Rescue
Yukoners answer the call to keep people safe in the rugged Canadian North; from wildfire to search and rescue, and animal services to highway safety.
Fire and Ice
Frigid temperatures wreak havoc on Dawson City, putting the fire department in danger; an avalanche shuts down the Klondike Highway and a tow operator races to find a driver who has plunged off-road and into an icy river.
The Dawson City Fire Department races to protect the town from devastating flash floods; officers track down a dangerous and destructive bison herd, have a run-in with a bear and set up a sting to catch a suspected serial over-fisher.