Z: The Beginning of Everything Z: The Beginning of Everything
"Z: The Beginning of Everything" tells the story of Zelda Sayre Fitzgerald, the brilliant, beautiful Southern Belle who became the original flapper and icon of the wild, flamboyant Jazz Age.
Zelda Sayre yearns to break free from the monotony of Montgomery. She sees her chance when she meets a young soldier named Scott Fitzgerald.
As Scott pursues Zelda in Montgomery, she must decide what she can sacrifice to be with him.
Despite living worlds apart, Scott and Zelda grow closer. Zelda tries to decide if she loves him enough to uproot her whole life.
Zelda arrives in NYC to marry Scott. They celebrate their new life with all his Big City friends.
Zelda changes her look and finds her new identity as she tries to fit in with her new high-life in New York City.