Zaion
The world is threatened by a mysterious virus! Yuji is a skilled warrior and Ai is a young psychic and the key to the ultimate weapon against the virus. ZAION is a love story full of conspiracy and betrayal but in a world where soldiers protect themselves with specially generated exoskeletons and battle massively powerful zombies and monsters, Yuji and Ai find that love is stronger than all t...