Ziggy and the Zootram
In Ziggy and the Zoo Tram, we meet a group of animals with a very special secret. Every morning, Ziggy the crocodile, along with his friends including Miss Emily the elephant, Lionel the lion, and other zoo animals, dress up and board a magical tram. This tram takes them on an adventure by land and sea.