Zoey 101 Zoey 101
Pacific Coast Academy, an all boys boarding school is accepting female students for the first time since the school was established. Zoey's little brother Dustin is currently a student there. Zoey decides to be one of the first girls to become a student at PCA. This is very exciting, but also very scary; fitting in at a new school is hard enough, but going away to boarding school and living on your own at age 13 can get crazy! Especially when the girls are heavily outnumbered by the boys...
Welcome to PCA
Zoey Brooks and her brother, Dustin, are heading Pacific Coast Academy, a private boarding school that is allowing females to enroll for the first time in its history.
Zoey's roommates, Dana and Nicole, constantly fight, so Zoey moves into a different room with a girl named Quinn who turns out to be far stranger than either of them.