Zomboat!
When the zombie apocalypse is unleashed in Birmingham, sisters Kat and Jo -- together with unlikely travel companions Sunny and Amar -- must flee for their lives by canal boat.
The gang is taken to the local evacuation center, but Kat doesn't trust the government; He needs to find Patient Zero, which is Jude, the zombie Jo just killed.