Culinary Knockout
S17, E2: Food Network's Giada De Laurentiis and Los Angeles chef Michael Voltaggio play referee in a match to take Bobby Flay down; entering the arena with their eye on the prize are chefs Geronimo Lopez and Frances Tariga.