Blood and Bone
Ex-con Isaiah Bone (Michael Jai White, Spawn, upcoming Black Dynamite) is the new force in LA's underground street fighting scene. When he takes down the reigning champ, the local mob boss wants to enter Bone in a series of high-stakes international matches. Bone's refusal sets off an explosive showdown between two powerful enemies with everything at stake. Also starring Julian Sands (Ocean's Thirteen, "24"), Eamonn Walker (Cadillac Records, "Oz"), Ron Yuan (Fast & Furious, "Prison Break") plus some of the fiercest mixed martial arts superstars including Kevin "Kimbo Slice" Ferguson, Bob "The Beast" Sapp, Tanoai Reed, Gina Carano and Ernest "The Cat" Miller.