Dummie the Mummy and the Tomb of Achnetut
An uplifting and hilarious tale of friendship and the importance of belonging. Dummie is not an ordinary teenager. He is a mummy from an Egyptian Royal Family living in the 21st century. When he gets homesick and plans to visit his parents, his new family will fly to Egypt to help him. Get ready for a once in a lifetime adventure.