The Mercator Trail
SYFY When the digital mad Benjamin turns 18, he inherits a box of ancient artefacts from his missing father. He gives an antique book to Slien, the girl he has his eye on, and unintentionally sets a chain reaction in motion. An old man called Zeppos is also very interested in the book which once belonged to the cartographer Mercator. Using the secret messages in Mercator’s book, the trio uncov...