Ventoux
Four men, who are old friends, get on their racing bikes to scale Mont Ventoux, just like they did 30 years ago. Meanwhile, they do what men do so well: have meaningful conversations and talk silly pleasantries. That is, until their childhood friend, the beautiful Laura, shows up, which stirs up a lot of issues from the past. In a modern tale that combines merriment and melancholy, a friendship for live, forged by the past, conquers all.