Live Free or Die
John Rugged Rudgate (Aaron Stanford) is a petty criminal who is as cowardly as they come, but he would like the residents of his backwoods New Hampshire community to believe otherwise. Teaming up with an old buddy (Paul Schneider), John decides to poison a local bully, but his plans backfire when the man actually dies.