Baraj
Nehir, a woman attempting to escape a dark past that seems to not want to let her get away, gets entangled in a love triangle between Nazım, a man with a deep scar on his face, and Tarık, a womanizing, dashing gentleman.
Nehir meets Nazım online, a man who has a deep scar on his face because of an accident; when she wants to know what he looks like, Nazım sends her a photo of one of the dam's workers.
Nazım suffers the consequences of his lies and needs Tarık even more; Nehir decides to stay at the dam for a while.
Zerrin has an important job and needs Nehir to carry it out.; Tarık finds some time to get closer to a friend.