Cecilia the Incomparable
Sing
Hospitalized in coma 2016, Cecilia capitulates how her voice with unparalleled range is discovered at school in 1960. Her success is overwhelming. Her loving awakening with best friend Morena is a problem with the conservative environment. We jump to 80s imprisonment that put her career at risk as the brutal beating of the interrogation leaves Cecilia unable to sing after a toxic relationship.