SOB
The life of a referee beyond the football field. Juarez Gomes da Silva, seeks his biggest dream: to arbitrate in the World Cup final. Meanwhile, his own personal life is upside down.
Judge vs Referee
Soccer ref Juarez's custody ruling hinges on the result of an upcoming soccer match.
Juarez does not pass the physical exam of the Confederacy; Vini is caught taking drugs at school; Juarez needs more money to pay alimony to his son.