Disney Gallery: The Book of Boba Fett Episode 1
S1, E1: "Disney Gallery: The Book of Boba Fett" explores the behind-the-scenes story of the legendary bounty hunter’s return to the sands of Tatooine with mercenary Fennec Shand, who together seek to claim the territory and crime syndicate once run by the late Jabba the Hutt. In this insightful new special, filmmakers, cast and crew reveal never-before-seen footage, groundbreaking technology and the practical effects that brought it all to life.