I Am the Greatest
S1, E4: Cassius Clay battles local boxing hero Doug Jones; Mayme insists Bumpy back Jones but Malcolm urges Bumpy to back Clay; Chin engages in a turf war for Harlem with Bonnano and a buried secret is revealed.