It's All in the Game
S1, E5: In an effort to break Bumpy's bank, Chin fixes a bet, as a result, Bumpy owes the winners more than he can cover; police arrest Stella and Teddy for kissing; Elise looks toward the Nation of Islam in order to better herself.