Africa Screams
When the bookish and mild-mannered Stanley Livington (Lou Costello) agrees to go along with a daft scheme thought up by his friend Buzz Johnson (Bud Abbott), the bumbling duo gets roped into an expedition to the jungles of Africa. With Stanley posing as a seasoned hunter, they accompany explorer Diana Emerson (Hillary Brooke) on a quest for a hidden diamond mine. However, numerous natives and wild animals come between the treasure-seeking party and their destination.