Arthur the King
Desperate for one last chance to win, Michael Light convinces a sponsor to back him and a team of athletes for the Adventure Racing World Championship in the Dominican Republic. As the team gets pushed to the outer limits of endurance, a dog named Arthur comes along for the ride, redefining what victory, loyalty and friendship truly means.