Gulliver's Travels
Lemuel Gulliver (Jack Black) works in a mailroom at a city newspaper. While he is on an assignment in the Bermuda Triangle, a vortex transports him to a magic land of tiny people. His newfound comrades use his enormous size to help defend the land of Lilliput from warring rivals.