I Like It, But It Scares Me
They say all Mexicans are the same, but that ... remains to be seen. Brayan Rodríguez (Alejandro Speitzer), descendant of one of the most "known" families of Sinaloa, is the one chosen to conquer the big city by expanding the secret businesses of his family. Claudia (Minnie West) is the classic confused dreamer, enjoying a sabbatical year while "finding her vocation" at the expense of his father. Can you imagine what would happen if these two worlds met? Extravagant characters, fun and full of contrasts will trigger a story where more than one will relate.