Jesse Stone: Sea Change
Emmy and Golden Globe award winner Tom Selleck reprises his role as Jesse Stone, the police chief of Paradise, Massachusetts with a tortured past in this latest chapter of the series based on the novels by Robert B. Parker. Nominated for an Emmy Award for Outstanding Miniseries or Movie, Sea Change - the fourth installment in the Jesse Stone series - centers around the re-opening of an investigation into a 12-year-old bank heist. When Stone discovers fresh clues that just might offer answers to a heinous alleged rape aboard one of the town elite's yachts, this new mystery threatens to put those Stone cares about in mortal peril. With one of his officers on maternity leave and another fighting for his life after suffering a gunshot wound, Stone is on his own as he attempts to put the pieces together and solve this mystery before it's too late - all the while struggling to keep his lust for beautiful women and booze under control.