Know Fear
After discovering an ancient book of the occult, Donald Capel's wife is seized by a demonic entity, nearly killing her. Donald's niece activates a dangerous ritual in the book used to identify and banish demons, a ritual forcing each member of the family to communicate with the demon in their own unique way: to see it, hear it or speak to it.