Out of Breath
In rural North Korea, a film crew follows a small group of international volunteers fighting the spread of Multidrug-resistant tuberculosis. Working with North Korean medics, the volunteers venture deep into the world’s most secretive nation, overcoming cultural and political hurdles to save lives.