Puffins Impossible: Action Pack 5
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the loveable characters from Puffins Impossible. The Action Pack 5 includes 3 amazing episodes: Otto Von... Puffin?!, Hocus Puffins and Power Play Otto von... Puffin?!: A mystic medallion is found amongst the treasures, and it grants a very unique power - to change the looks of the person who wields it. Walruses are puffins and puffins are walruses in a mix up that leaves everyone confused. Hocus Puffins: When a medallion that can hypnotize and control minds gets in the wrong hands, it's up to the Puffins to break the spell and put the pendant back where it belongs! Power play: Otto is facing a power outage in his lair, and his minions are on a quest to shut down the village's power and harvest it for Otto. That's bad news for our four puffins, as they are struggling to play video games on a lazy Sunday afternoon.