Semi-Pro
In 1976, singer Jackie Moon (Will Ferrell) uses the profits from his only hit single to fulfill a longtime dream of owning a basketball team. His team, the Flint Michigan Tropics, is the worst team in the league, and what's more, the franchise may fold when the ABA and NBA announce plans to merge. It's up to Jackie and the Tropics to turn their game around and slam-dunk their chance for survival.