Snatched
Dumped by her boyfriend on the eve of their vacation, impetuous dreamer Emily Middleton persuades her cautious mother, Linda, to accompany her on an exotic getaway to South America. Polar opposites, Emily and Linda must soon work through their differences to escape from a wildly outrageous and dangerous jungle adventure.