T2 Trainspotting
First there was an opportunity, then there was a betrayal. Twenty years later, Mark Renton (Ewan McGregor) returns to the only place that he can ever call home. There waiting for him are old buddies Spud (Ewen Bremner), Sick Boy (Jonny Lee Miller) and Begbie (Robert Carlyle). Sorrow, loss, joy, vengeance, hatred, love, fear, regret, self-destruction and mortal danger are also all lined up and ready to welcome him.