The Bride
After creating Viktor (Clancy Brown), a reanimated man, Dr. Frankenstein (Sting) brings the freshly dead Eva (Jennifer Beals) back to life as a mate for his monster. Gorgeous Eva rejects the hideously scarred Viktor, who goes on a murderous rampage that blows up the lab. In the chaos, Frankenstein and Eva escape. Assuming Viktor is dead, Frankenstein decides to train his other creation to act like a normal human. Meanwhile, Viktor pairs with dwarf Rinaldo (David Rappaport) to form a circus act.