The New Romantic
Blake Conway, an aspiring journalist, hopeless romantic and college senior, is terrified of graduating. In order to escape her looming post-graduation fate, which includes student debt and zero romantic prospects, she becomes a sugar baby. As she documents the adventure in the hope of winning a journalism award with a generous cash prize, she sets out on a quest to figure out if society is right to judge these women and if her own self-worth comes with a price.