The Unborn
Plagued by nightmares and visitations from tortured ghosts, Casey Beldon turns to a spiritual adviser named Sendak for help. They discover a family curse that dates back to Nazi Germany: an evil spirit that can take over the body of anyone and is getting stronger with each possession, as it tries to gain full entrance to this world.